نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مویس کین به سمت خروجی باشگاه

مویس کین به سمت خروجی باشگاه

بر اساس گزارش‌های اخیر در ایتالیا، مویس کین، مهاجم یوونتوس ممکن است در پایان فصل 2023‐2024 به سمت دروازه خروج در ورزشگاه آلیانز حرکت کند.

 

مهاجم سابق اورتون و پاری سن ژرمن در این دوره از رقابت‌ها با مصدومیت‌ های زیادی رو به رو شده و طبق گزارش‌های TMW، می‌تواند در تابستان برای آزاد کردن فضای دستمزد یوونتوس این تیم را ترک کند.

 

کین که در پایان فوریه 24 ساله شد، در این فصل کمتر از 600 دقیقه بازی کرده است که بین 16 بازی تقسیم شده است. تنها نیمی از این حضورها، هفت بازی در سری آ و یک بازی در کوپا ایتالیا، به عنوان شروع کننده بوده است.

 

در سالی که سالی ناامیدکننده بوده است، کین همچنان بدون گل در این فصل است و آماری بسیار نا امید کننده را به ثبت رسانده است.

 

کین در اواخر فصل نقل و انتقالات ژانویه نزدیک بود به صورت قرضی به اتلتیکو مادرید بپیوندد، اما آسیب دیدگی ساق پا باعث شد که او تا ماه مارس دوباره بازی نکند، که منجر به شکست قرارداد با تیم اسپانیایی شد.

 

طبق گزارشات روز چهارشنبه، اگرچه قرارداد او در سال 2025 به پایان می رسد، کین ممکن است در تابستان یوونتوس را ترک کند تا بتواند جای دیگری برای بازی بیشتر پیدا کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: